maanantai 17. helmikuuta 2014

Segmentointi

Segmentointiharjoitukset

Porchen markkinointi Suomessa:
Kohderyhmänä toimii nuoret ja varkkaat lähinnä miehet. He haluavat näyttää urheilullisilta ja kertoa, että heillä on varaa ostaa hieno auto. Mainostus vedoten nuoruuteen ja urheillullisuuteen.

Aurinkomatkat Kanariansaarille:
Kohderyhmänä kaikki, jotka haluavat päästä lomailemaan aurinkoon. Ihmiset haluavat päästä rentoutumaan ja nauttimaan auringosta, lämmöstä ja uusista kulttuureista ja maiseista. Pieni tauko puuduttavasta arjesta antaa elämäniloa.

Japanilaisia Manga-sarjakuvia tuovan yrityksen lehdet:
Kohderyhmänä ovat nuoret, jotka lukevat sarjakuvia ja pitävät japanilaisesta kulttuurista. Vedotaan nuorten uteliaisuuteen ja mielikuvitukseen ja halua laajentaa näkemystään sekä lukukokemuksiaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti